Direktlänk till inlägg 9 augusti 2008

OS-dags!

Av Jenny - 9 augusti 2008 13:49

Innerst inne är jag en liten sportnörd... Men vad kan man annars bli, när man är uppfödd i en sportfamilj, med en pappa som bokstavligt talat brinner för sporten?


Invigningarna brukar inte vara någon höjdare, jag tittar lite slött med jämna mellanrum.
Men årets kunde jag inte slita mig ifrån. Heja Kina säger jag bara!
Helt otroligt! Jag har hunnit med ganska många OS under mina år, men detta var så outstanding så det finns inte.


Jag har varit tävlingssimmare, så självklart vill jag titta på simningen.
Just nu är det 400 m medley. Det har jag också tävlat, men inte riktigt på de tiderna som de fixar ;).

Angående simningen..

Sändningstiderna är lite skumma, vilket många har reagerat på. Satt och lyssnade på vad de sa på tv precis och trodde först jag hörde fel. Tiderna har lagts så mycket tidigare för att USA VILLE DET. Ursäkta?? Slängde mig på telefonen till pappa, och jo jag hade hört rätt. Så alla andra länder ska rätta sig efter det?


Fälttävlan har börjat!

Linda Algotsson (med Stand By Me) ligger på en lysande fjärdeplats efter dressyren.
Bara att fortsätta hålla tummarna!

 
 
Ingen bild

Mie

9 augusti 2008 18:41

Håller inte med alls där...
Trött som fan på dessa sportspektakel...
¨Det var ju fotbollstjosan alldeles nyss??

Äsch, dags att ta ut hundarna..

 
Ingen bild

Jenny

9 augusti 2008 22:26

Men vad tråkig du är! :D

Imorgon är det sova lite på dagen som gäller, för att sen gå upp strax innan tre när fälttävlan börjar ;). Uscha, det kommer att bli stressiga veckor framöver!

 
Ingen bild

Lina

9 augusti 2008 23:26

Vänta här nu... vad är det för språk du talar? GREKISKA?

Jag kan ingenting om sport, jag är helt lost.
Och så blir jag tillsammans med en kille som bott på fotbollsplanen hela sitt liv, som kan allting om varenda sport som existerar...

Ni skulle nog trivas ihop, dessutom rider han. :D

Näe, tacka vet ja Hockey, det är den enda sport jag förstår.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards