Direktlänk till inlägg 13 augusti 2008

Jag fick ett litet (!) besök

Av Jenny - 13 augusti 2008 23:24

Ja ett sådant hade jag....och när man ska återberätta något så blri det alltid lite rörigt och flamsigt. I alla fall när det gäller mig Alla smileyarna försvann, så det ser nog lite knäppt ut ;P


 


Jenny säger:

på tal om sova förresten


Jenny säger:

jag hade asbråttom till stallet i förrgår, verkligen riiiiktigt bråttom, typ panikpanik...slänger på mig kläder lite fort, eh...kom väl typ så långt så byxorna satt där de skulle. då råkade jag kolla upp i taket...


Jenny säger:

jag dog


Jenny säger:

du vet såna där med 8 ben, grova sådana, med stor tjock kropp....


Jenny säger:

*Kräkas*


*****säger:

vad vad vad?


***** säger:

aaaaaaaaa


***** säger:

urk


***** säger:

fy fan


Jenny säger:

skojar du


***** säger:

titta aldrig upp i taket igen P


***** säger:


Jenny säger:

jag är glad över att jag hade dammsugaren i närheten!


Jenny säger:

nej


***** säger:

haha


Jenny säger:

fast jag gör det numera, bara för att liksom


Jenny säger:

men alltså


Jenny säger:

dammsuga går ju bra..


***** säger:

men damsugaren dödar inte dem, de kryper ofta ut igen


Jenny säger:

men tänk om de kryper upp igen?


Jenny säger:

precis!


Jenny säger:


Jenny säger:

eh


Jenny säger:

lite drastiskt...


***** säger:

en sko!


Jenny säger:

är u inte klok?!?!?!


Jenny säger:

nej för fan, man ska vara långt borta!


Jenny säger:

men iaf


Jenny säger:

alltså


***** säger:

beror på vem man frågar


Jenny säger:

den dog ju inte...


Jenny säger:


Jenny säger:

jag, eh


Jenny säger:

kompå en briljant idé!


Jenny säger:


***** säger:

 damsuga upp den, och sen byter man påse, då får man ut dem i varje fall


Jenny säger:

jag vågade ju inte direkt byta påsen innan den var död...


Jenny säger:

jo


Jenny säger:

men den dog ju inte direkt den lille jävlen


***** säger:


Jenny säger:

eller lilla och lilla *mäter så det syns*


Jenny säger:

men iaf


Jenny säger:

min biljanta idé


Jenny säger:

sten tar sönder det mesta...hårt och bra


Jenny säger:


Jenny säger:

kattsand!


Jenny säger:

jag fyllde hela jävla påsen


***** säger:


Jenny säger:

ja men va fan, den dog ju i alla fall!!


***** säger:

och så säger du att jag inte är klok


Jenny säger:

tror nästan jag måste kopiera detta och lägga in i bloggen


Jenny säger:

du kan få heta *****


Så...nu vet ni hur ni ska döda spindlar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards