Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

TACK era jävla svin på FK´s kundtjänst

Av Jenny - 18 augusti 2008 14:27

Har de ingen koll på sitt jobb??
Vet de inte hur de ska göra sitt jobb??
"Du får en utbetalning till, vi skyndar på ärendet".

Dra åt helvete! Det var ju fel!


Har precis pratat med en handläggare för att kontrollera att mina papper kommit fram...det hade de. Utrevlig kvinna, som berättade hur det låg till, de hade fel på kundtjänst...min sista utbetalning var i juli... På måndag tar de tag i mitt ärende (framf. då min förra ansökan kommit bort - vilket jag inte fick veta på sex veckor), då är min handläggare tillbaka. Hon skulle springa in med en lapp direkt där det står AKUT FÖRTUR på. Tack! Hon var jättegullig, och konstigt nog hörde hon vad jag sa trots att jag storgrät... Hon var själv på kontoret idag, annars hade hon börjat med det direkt. fan också.


Jag behöver gå till läkaren för recept. Sorry, ingan pengar till det.
Jag skulle dessutom behöva köpa lite mat. Sorry, inga pengar till det.

Just nu känner jag absolut för att åka till akutpsyk, om inget annat lär jag behöva det ikväll. Men sorry, inga pengar till det heller.

FAN!!

 
 
Ingen bild

Lina

18 augusti 2008 17:09

Vännen då! Önskar jag kunde hjälpa dig, hoppas de skyndar sig så du får ordning på allt snart.

 
Ingen bild

malin

19 augusti 2008 00:37

Det går att få besöksavgiften hos läkaren på faktura och man kan även betala medicin på apoteket på avbetalning :) Det har hjälpt mig när jag hamnat i samma dryga situation. Jag hoppas att det löser sig för dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards