Direktlänk till inlägg 23 augusti 2008

??

Av Jenny - 23 augusti 2008 00:12

Mycket mycket irriterad.


Dag som natt, alltid...
Alltid alltid...


Jag, ja jag...

....vad ska man säga?


I vilket fall som så har jag sagt nej, ångra sig kan alla göra.

Eller hur?

Eller är det bara jag som är så jävla korkad?


Erkänn, ni är många som skrattar nu va? Det är ju allmänt känt, att jag är så jävla korkad och går på allt. Gång på gång. Det som händer är att jag går på nit på nit, hela hela tiden. Förtjänar jag det? Jo, uppenbarligen!


Tur det finns andra ställen att skriva på, så inga energisugare kan läsa.


Pissless.


Vad ska jag göra...

Ungefär lika mycket som vanligt.

Vad ska jag göra nästa vecka?

Ja det blir väl ungefär lika innehållsrik som denna antar jag.


Precis som vanligt.


Allt är som vanligt.


Händer aldrig någonting.


Vilket jag i och för sig inte tror kommer att ske heller.


För varför skulle det bli en förändring nu?


Klart det inte blir!


Hur kan jag ens vara så naiv att jag tror någonting annat?


Hrmpf.



Det är ju mig det gäller.


* * * * * * * * * *


Det är förresten någon som försökt logga in på mitt nick på ett visst hästforum idag...men man får inte så många försök på sig, för då får man ett mail om att man skrivit fel lösen...och det får ju "ägaren" till nicken. Och det inte är jag som gjort det.

Orkar inte engagera mig.

Men det är väl någon som ska försöka göra mig illa.

Igen.

Förvånad? Någon?
Nej jag tänkte väl det.

Det är lätt att hacka på mig, har jag fått lära mig under alla år.

Varför hacka på någon annan, när man har Jenny till det?
Wohoo!!


Värt något? Jag?

Nej precis! Det behöver jag inte ens svara på själv.
För många vet ju redan svaret.

Nej det är inte ens lönt att försöka ljuga.

 
 
Ingen bild

Mie

23 augusti 2008 08:01

Men hur kan man vara så korkad att man ska försöka logga in på någon annans nick??
Som den patetiska nörd som gjorde samma försök med C??
Idioter..
Vad uppnår man med det??

 
Ingen bild

Jenny

23 augusti 2008 08:21

Ingen aning, förmodligen någon som inte har något bättre för sig :). Har hänt en gång tidigare, men det var ÅR sen

 
Ingen bild

Carola

23 augusti 2008 09:38

haha..ja men den idioten som gjorde ett tappert försök hos mig fattade ju inte att vi satt på samma IP adress...*dör av skratt*

idioter finns överalt.

 
Ingen bild

Jenny

23 augusti 2008 11:52

Nej men precis....ingenting i ettan liksom...

 
Ingen bild

Mie

23 augusti 2008 13:05

Tyvärr så insåg vi ju före h*n att vederbörande inte riktigt har alla hönsen hemma på pinnen så att säga...*gapskratt*

 
Ingen bild

Jenny

23 augusti 2008 13:15

Så sant! *fnissar*

 
Ingen bild

Mie

25 augusti 2008 07:45

Kan tänkas hänga ihop på fler sätt än man kan tro??

 
Ingen bild

Jenny

26 augusti 2008 17:32

Haha, ja det skojar man inte bort...

;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards