Alla inlägg under september 2008

Av Jenny - 4 september 2008 19:36

Oj vilken hjälp man kan få från dessa.

I förra veckan fick jag en väldigt vacker bergskristall, kan inte direkt påstå att den var liten heller..
Jag blev väldigt rörd över gåvan och väldigt glad!


Min dator har sista veckorna mått riktigt dåligt, idag har det varit extremt.
Så jag gjorde som någon annan har gjort...jag la helt enkelt den på datorn för att se vad som hände.

Ja jäklarns vad datorn funkar bra nu!
Om det sen är på grund av "hjälpen", ja det får alla tycka vad de vill om.


:)

Av Jenny - 3 september 2008 12:59

Krossa drömmar eller låta allt bli som det blir?
Vågar jag det?
I nuläget både jag och nej. Vill, men vill ändå inte.

Tårar både på in och utsidan. Vågar knappt lyfta på locket, för jag vet inte vad som väntar där under. Vet inte ens om jag vågar ta lite på glänt och bara kika lite, några sekunder. Risken finns att min värld raserar totalt. Vilket i och för sig redan är nära, men jag behöver ju inte skynda på det alltför mycket. Eller? Kanske är det lika bra att det sker nu, inte sen?



Vad är rätt eller fel?

Det kan vare sig jag eller någon annan säga.

Framförallt inte jag själv. Just nu. Det är jag inte kapabel till.


Det har varit lite väl lite Jenny nu.


Fan.

Av Jenny - 2 september 2008 18:43

Det kan få ens värld ur balans.


Totalt.


Nu finns det inte så mycket kvar att slå sönder.


Så jag fixar med en hemsida istället...


Fast jag borde äta. Kanske. Fast det orkar jag inte.

Knäckt.

Totalt.


Och inga cigg...

Av Jenny - 1 september 2008 12:07

Fast den rubriken är egentligen ganska snäll....


Hyresvärden kom hit för snart två timmar sen, och gick för en liten stund sen.
Vi skildes inte som vänner om man säger så.

Ovido - Quiz & Flashcards