Alla inlägg den 6 december 2008

Av Jenny - 6 december 2008 20:05

...prata OM mig när man kan prata MED mig?


Jag slutar aldrig förvånas över folk..............................................
.

Av Jenny - 6 december 2008 18:13

Från alla första gång de kommer in i våra liv, så vet vi att kärleken mellan djur och människor, är den starkaste utav dem alla.


För sådan vänskap varar för evigt.


Vi delar både glädje och sorg.
Tillsamans med dessa vänner - klarar vi allt!


Vi kämpar oss framåt även då det inte alltid går som vi tänkt oss.
Men i slutändan hjälper dessa underbara djur oss upp på fötterna igen.

Men tiden kommer, då båda måste ta farväl...

I denna stund då allt känns mörkt...
Måste vi tänka tillbaka på alla de minnen vi delat tillsammans.

För de kommer alltid finnas i våra hjärtan, nu och för evigt...

Idag...

Vackraste Timpa. Tack för att du valde att komma till oss.
Älskar dig, världens vackraste lurvboll.

:'(

Av Jenny - 6 december 2008 18:11

Jag har luskat reda på ett nytt (förmodligen) gaska lätt sätt att sluta röka på.
Har kommit fram till att jag inte fixar det på annat sätt just nu, är lite för stressad...men jag Måste verkligen sluta.

Så.

Måndag.


Pust.

Av Jenny - 6 december 2008 09:08

Sitter med gråten i halsen. Nästan, ögonen är lite fuktiga...


Vackraste vackraste Timpa.

:'(

Ovido - Quiz & Flashcards