Alla inlägg den 28 december 2008

Av Jenny - 28 december 2008 08:52

Eller nåt i den stilen. Så många som läser nu så bör jag ta tag i det.
Fattar ärligt talat inte vad som hänt, från att ha gått från ca 200 unika läsare per dag så är det en makaber skillnad. I förrgår var det nästa 800....!! Själv fattar jag ingenting.


Men men.


Här mår huvudet rätt ok. Har en massa saker jag vill ha ner i skrift, men det är hur svårt som helst denna gången. Men får väl se vad som händer under dagen...


Kroppen mår ganska illa. Det blir inte bättre utan tvärtom. Ta på strumpor, ja det projektet har jag lagt ner - det får andra göra i stället.

Var på akuten igen i torsdags, inte alls roligt.
Jag skulle åkt hem idag, men jag måste försöka få tag på en ortoped imorgon. Vi vet ju förmodligen vad som är fel, men aset jag träffade på akuten (lång historia) ville inte behandla. Eh. Tur jag vet två privata som inte brukar ha svårt för att ta emot akut.


Dags för kaffe...

Ovido - Quiz & Flashcards