Alla inlägg den 17 december 2008

Av Jenny - 17 december 2008 03:36

Vaknade strax efter två av...just det...ryggen.

Fy FAAAAN vad ont jag har.


Lyckades komma ur sängen, skulle ut och röka efter ett tag...oh nej...det var INTE lätt.. Så jag hänvisade mig själv till fönstret :S.

Stoppade i mig så mycket smärtstillande jag hade hemma, inget resultat. Så för en stund sen ringde jag sjukvårdsupplysningen...hade akuten här öppet tro? Som jag misstänkte så nej, de öppnar vid 08.00 imorgon. Då svor jag lite. Pratade lite, och hon jag pratade med diskuterade lite med de andra.

Kontentan av detta var; sök upp akuten tidigt imorgon bitti, glöm husläkare, jag ska röntgas - risken är mkt stor att jag har ett Rejält diskbråck.


Faaaaaaaan.

Det gör Ont !!


:'(


Kan uppdatera nu efter en stund att det inte är någon höjdare att hosta...kan liknas med knivar i ryggslutet...

Tills akuten öppnar så får jag nöja mig med krabbfiske på discovery...

Ovido - Quiz & Flashcards