Alla inlägg den 15 december 2008

Av Jenny - 15 december 2008 11:39

Eftersom jag är lite nördig när det gäller julgran så åkte den upp igår.
Till ovan nämnda varelses förtjusning..

Jag var praktisk och köpte plastgran (mkt bättre kvalité på dessa nu än tidigare - inte bara jag som har det med andra ord), eftersom jag vet hur min katt är och för att jag inte kan hålla liv i något som är grönt öht...dessutom nyser jag som tusan av gran. Men men. 


En liten undran.
Varför barrar plastgranar?


I alla fall, Zizzo är lycklig som fan...


"Kolla kolla det är liksom GRÖNT på golvet!"
"Och Vad är det där?"
Det stavas julgranskulor..
"Det där då?"
Det kallas glitter...

*hans ögon blir stooora*

"Får man känna?"

Nej..

"Snälla"

Nej..


*Zizzo gör det ändå*

Akta granen för heeelvete katt! 


Fortsättning följer...för det här kan bli intressant...

Av Jenny - 15 december 2008 11:33

Min lilla Zizzo...


....nu blir du inte av med honom! ;P

Av Jenny - 15 december 2008 10:39

Jag var lovligt trött när jag vaknade i morse...som vanligt den sista tiden med andra ord.

Slängde ut hästarna i hagen med en massa hö och sen försökte jag ta mig till bussen igen.
Idag är min rygg Riktigt elak mot mig. Vet inte vad jag ska göra snart, vartenda steg är som en kniv i ryggen. Det är inte ryggskott (än), men jag känner igen symtomen och minns med fasa hur jävla ont det gjorde sist. Vad gör man?? :S Fixade inte att mocka, så det får jag ta itu med i eftermiddag, och hoppas på att det känns lite bättre då.

Nu ska jag..eh..städa. Det Måste jag.
Och tvätta...men kärringen under mig har snott tvättmaskinen IGEN.

På Söndag åker jag...och kommer inte hem igen förräns på fredag kväll.
Om det blir speciellt roligt vet jag inte, men luftombyte kan vara väldigt bra för mig just nu. Oj vad jag ska Vila.

Ovido - Quiz & Flashcards