Alla inlägg den 16 december 2008

Av Jenny - 16 december 2008 14:33

Julklappar är ju alltid kul...


...men inte när de är tomma!


:O


*dör av skratt*

Av Jenny - 16 december 2008 06:17

För en stund sen ignorerade jag mitt ryggonda.

Huset började skaka...sen mullrade det..sen skakade det ännu mer.
Och sen skakade det en bra stund...

Katten blev livrädd, jag också.
Flög ut genom dörren för att se vad det var, har aldrig varit med om något liknande.
Samtidigt som jag dök upp där ute kom två andra grannar ut.
Vi såg ut som frågetecken...vad var det???

Sen kom det någon från huset mittemot och frågade om vi visste vad det var...


Så frågan är ju...ja, vad fan vad det???

Obehagligt var det i alla fall!

Av Jenny - 16 december 2008 06:00

Eller inte.
Det enda som stämmer är att det är morgon.


Tur jag gick upp tidigt.
Halv sex började jag det mödosamma jobbet med att försöka ta mig upp. Aj aj AJ säger jag bara.
Tack vare detta missade jag bussen, nästa går inte förrän om en timme. Kul.
 

Nej. Usch. Idag är ryggen kass. Väldigt kass. Sämre än sämst. Illa!
Sitta i soffan är en...hm...intressant upplevelse.
Hur många gissar på att jag tar mig upp igen? ;)


Idag är jag ynklig.

Ovido - Quiz & Flashcards