Alla inlägg den 23 december 2008

Av Jenny - 23 december 2008 15:02

Går till...


...ja det behöver jag inte skriva :).


Gigantiska kramar!

Av Jenny - 23 december 2008 00:10

Kattf*n.


Det har varit liv här idag...nu ikväll har det varit extra jobbigt.
Zizzo, min lilla katt, han är jätteelak mot fröken grå och fröken vit :(. de har inte ens vågar sig iväg till matskålarna...förutom Fröken Grå då alltså, som rensar Zizzos i rummet jag sover i *mohaha*.
Kvällen har han tillbringat i en fart som går undan kan jag lova, jagar dom huset runt. Och nej, han är inte ute efter att leka...han vill bestämma...
Snopet, för det tillåter inte jag!


Just nu sitter han inlåst i rummet där jag ska sova. Han ska Inte bli utsläppt förräns imorgon. Skärper han sig inte då så åker han in fort som f*n igen!


Han ska INTE bestämma här!


Är inte lite sur på honom.

Ovido - Quiz & Flashcards