Alla inlägg den 18 december 2008

Av Jenny - 18 december 2008 09:07

Jag kom aldrig iväg till läkare igår...av den enda anledningen att jag inte har några pengar och inte fick ta det på faktura. Kul.


Hade så jäkla ont igår, helt slut, så jag däckade igår eftermiddags...vaknade precis som igår, tidigt som fan i natt (gissa hur många oroliga sms och tel.samtal jag missat?). Sen dess har jag suttit här och ugglat, intressant, eller inte. Får resa mig var femte minut och gå lite, sitta GÅR bara inte - knivar i ryggen. Jag är ganska van vid att ha ont i ryggen, men Inte så här långt ner och Inte så här mycket. Inte på långa vägar!

Men för en stund sen fick jag tag på pengar!
Så nu ska jag bara vänta på att de syns på kontot så jag kan dra iväg.
Äntligen...


Fan vad jag gnäller.

Saknar hästarna :(. Inte varit där på ett dygn nu, och kommer inte att dyka upp där på ett tag...om jag har Tur kan jag imorgon - men det beror helt och hållet på hur det går idag, samt hur ont jag har imorgon.

Känner mig så jävla dum. De är ju vana vid att jag kommer dit, iaf en gång om dagen. Fick mig dock ett gott skratt för en stund sen när Carola ringde och berättade om mitt lilla monster :D.


Min katt har fått psykbryt förresten. Far omkring som en tok och har än så länge lyckats få ner två blomkrukor. Och jag som inte kan böja mig ner för att ta upp det. Trevligt värre!


Han mådde förresten inte så bra igår natt. Kräktes hur många gånger som helst, var inte LITE orolig. Men sista gången på köksgolvet upptäckte jag vad problemet var....glitter! 6 cm långt :O.

Ovido - Quiz & Flashcards