Alla inlägg den 7 december 2008

??

Av Jenny - 7 december 2008 12:25

Ser ingen?
Hör ingen?
Märks inget?


Eller är det så pass enkelt att folk helt enkelt är blinda?


Jag tycker att jag är ganska tydlig.


Jävligt tydlig faktiskt.

Vad är det för fel på folk?


Ja jag gråter idag också


Det har jag gjort ganska mycket sista tiden!

Men detta i min ensamhet. Tydligen.

Så länge ingen frågar mig hur jag mår, tänker jag inte bry mig om andra heller. Fy fan för människor.


Denna julen kan dra åt helvete.
I år också.
Tänker inte ta emot en enda julklapp, inte tänker jag ge några heller.
Precis som vanligt. Det också.

Det är nu uppenbart att det är så som jag har fått höra hela mitt liv.

Jag är osynlig.


Så. Nu har jag kräkt av mig.
För idag.

Av Jenny - 7 december 2008 12:13

Jag har listor på allt...verkligen Allt...

1. Eldman ska köras in (Tack Annica!)

2. Pondus ska ridas in


Sen då?


Jag har faktiskt ingen aning.


Vet inte ens var jag ska bo.


Jag vet verkligen ingenting.


Jag har ingen plan överhuvudtaget.


Någon utbildning att luta mig tillbaka till har jag inte heller.
Ingen som jag kan/får utnyttja i alla fall.

Skulle behöva åka till England för det praktiska provet. Då har jag någonting...
Men en del av det får jag numera inte utöva i Sverige, så det känns ganska onödigt att slänga ut pengar på det. Även om jag vill.

Annars då?

Nej precis. Jag kan ju inte ett jävla skit.

Pissless.
Det här är fan inte roligt längre!

INGET är roligt!


Jag bara gör och har en massa måsten.
Ingenting annat.

Pissless.


Alla verkar ha planer.
Jag har inte en enda.


Har ni några?


 

Något liv, ja det har jag inte heller.

Tydligen.

Ovido - Quiz & Flashcards