Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Jenny - 8 juni 2008 22:18

Är det ett ord människor varken kan stava till eller säga?

!!

Av Jenny - 8 juni 2008 21:57

Vet ni vad jag är trött på?

Det mesta.



Vad jag mest är trött på?


Gissa.

Säger bara en sak, fy fan för människor.

Jag är verkligen skitless på att behandlas som en leksak, kastas hit och dit. Respekt? Vad är det? Något man kan äta med kniv och gaffel? Ja ibland undrar man. Tänker folk överhuvudtaget? I många fall kan jag svara nej på det.

På måndag nästa vecka ska jag till psykologen.  Tack gode gud för det.
När jag menade allvar så gick det fort. Eller så lät jag bara jävligt dum, naiv, desperat och så jävla korkad som många tror att jag är. Men vad vet jag? Inte ett skit.

Desperata, egotrippade och ibland jävligt elaka människor, är något av det värsta jag vet. Man ska passa sig jävligt noga så man inte råkar ut för dessa. Tyvärr går man på nit efter nit. Man borde lärt sig?

Tänka innan man gör eller säger något.
Är det för mycket begärt?
Jo men eller hur.

Av Jenny - 8 juni 2008 21:43

Det har jag varit den sista veckan. Min granne har varit borta och jag har inte kunnat betala elen osv till honom...känns liksom lite dumt att betala den för sent.

Igår kväll fick jag reda på varför han inte varit där, då hans son haffade mig på vägen in. Han ligger på sjukhus, efter en olycka på sitt jobb. Ramlade ner från en stege och har krossat en kota. Stackars människa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards