Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Jenny - 25 juni 2008 21:03

Det känns för jävligt. Men vad ska jag göra?


Måste försöka få tag på arbetsförmedlingen imorgon, har inget val...trots att jag vet (och många andra) att jag inte kommer att fixa ett jobb. Finns inte en chans. Dessutom mår jag skit med allt nytt som händer, jag hänger verkligen inte med i tankarna...eller handling...

Dessutom har jag ingen som kan slåss mot alla för mig, har för den delen inte samvete att ens fråga någon om det. Det är ingen liten soppa...

Områdeschefen har gått på semester, fick jag reda på igår. Hon lovade liksom att ringa mig....tack!
Ska försöka få tag på sköterskan imorgon, frågan är om jag orkar kämpa emot henne när hon går på...orkar inte, orkar inte...inte tror jag att någon annan orkar det heller. Varpå jag inte tänker fråga någon heller.


Känns bara så jävla illa att jag inte kan göra någonting. Mitt mående går i första hand just nu (för det FÅR inte gå mer bakåt), men vad ska jag göra, när jag inte ens fixar att ringa de samtal som behövs? Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till... :'(

ECT, neuroleptika och litium....vad sägs om det?
Fy fan.


Kan inte bestämma mig för om jag ska gå med på det eller inte...


Usch. Jag vill inte förlora någon av mina hästar :'(.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards