Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Jenny - 23 juni 2008 21:16

Är folk verkligen så dumma? :D Eller rättare sagt, tror de att JAG är så dum?
Ledsen att behöva säga det, men det är fler som upptäckt samma "misstag".
Ska man ändra något för att bli anonym, då får man väl göra det på ett Bra sätt också!
Eller så har man inte alla hönorna hemma...ja jäklarns, snacka om att göra bort sig.

Ett forum är inte större än att man ramlar över såna här pinsamma saker, tåls att tänka på va? ;) Inte så smart heller att byta mellan två olicka...är det för att det ska se ut som om allt är som vanligt?
Ja jösses, jag säger då det.

Ja rodna på, du lyckades inte så bra! Vore en fröjd för ögat att se din blick när du läser det här.

Av Jenny - 23 juni 2008 19:21

Tyvärr verkar väldigt många tro att det är just så.

Ja, jag ska få hjälp. Men det kommer att ta tid, räkna inte med toppenmående och leende dygnet runt på en gång. Ingen press tack, det gör allting värre. Min inre press och stress räcker gott och väl. För jag är ju den jag är, jag vill så mycket! Men ibland lite för mycket.

Men i vilket fall som.

Vad många har glömt, att jag återigen måste riva upp alla sår, ta tag i allt gammalt...för hur många gånger jag vet inte vad i rad...

Det är skitjobbigt.

Dessutom är jag ledsen över att behöva skriva det, men det är nog ingen som riktigt förstår hur stort och jobbigt detta är för mig.


Det finns med andra ord en anledning till varför jag för tillfället inte kan eller orkar alla gånger, jag måste fokusera lite på mig själv just nu också. Jag skulle vilja skrika, låta någon lyssna på mitt ångestprat - men det tar emot.

Mår redan dåligt över att åka dit imorgon. Men vad ska jag göra åt det?


Sitter och försöker fylla i listan jag skulle ha med mig imorgon.
Det går inget vidare.

Av Jenny - 23 juni 2008 01:06

Banken, det FÅR jag inte glömma! Stänger tre...

Har en del pengar som ska sättas in på kontot och har även en utbetalning som är ruskigt viktig att ha! Annars kan jag inte betala höet.  Vet nämligen inte riktigt vad summan hamnar på...
Påminn mig!


Har två provridningar på eftermiddagen och MÅSTE hinna med posten innan dess! Hoppas jag vaknar i tid så jag hinner! Dröjer det på tiden innan någon hör något ifrån mig så är det heeeelt ok med ett tal.samtal ;P.

Sen måste jag göra min lista till psykologen tills på torsdag...det går inget vidare med den...

Kaffe glömde jag köpa idag. Kan bli lite tufft imorgon...

Sen måste jag få tag på den förbannade områdeschefen!!
Och kolla upp FK och hur det går där...blir vansinnig.


Nu har jag äntligen tinat upp efter regnvädret som var innan idag...har aldrig varit så blöt´i hela mitt liv.

Med andra ord tar jag katten i handen och går mot sängen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards