Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Jenny - 14 juni 2008 21:35

Kurs idag!
Lite irriterande att alla inte kom, som avtalat. Men men..vi som var där hade väldigt roligt.
Lite roligt var det också att det var en från Dalarna som åkte ända hit ner bara för detta :).
Ännu bättre blev det när hon på stört bokade in en vecka med mig där uppe. Kul! Då blir det kurser av alla möjliga slag, sen har hon travhästar och är aktiv där...tja, mer än så behöver jag nog inte säga. Det finns saker för mig där helt enkelt *s*.

Nu ska jag stoppa katten i säng, med efterföljande matte.
Förmodligen somnar jag fortare än vad han gör..........

Nåja. Dagen kan sammanfattas som mycket bra!
Det är inte ofta jag får känslan av att detta, ja det är jag jävligt bra på! Kändes mer än lite naturligt, bara helt...tja...perfekt.

Ovido - Quiz & Flashcards