Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Jaha? Och nu då?

Av Jenny - 14 maj 2009 07:27

Igår var jag fruktansvärt förbannad, idag är jag mest tom.
Ska det sluta så här?


Jag var hos tandläkaren igår, visade sig vara sista gången för jag var inte välkommen tillbaka.

Jag skulle tydligen lära mig leva med att jag har ont?

Att varje gång jag äter fundera på om jag ska chansa på att äta något hårt, ren chansning, kanke tappar jag en tand? Den högra är fortfarande vääldigt lös, den vänstra är lite bättre.

Livskvalité - har han missat att det finns något sånt?

Att aldrig kunna äta vad jag vill, som tex äpple, knäckebröd, ja allt som är hårt - vilket innebär väldigt många saker, det ska jag inte få göra mer?


Det finns ett alternativ kvar, men som han vägrar ställa upp på.

Dra ut mina jävla framtänder och sätt in nya!!!!!!


Och min sk blåtand. Det tyckte han inte heller var så snyggt.

Nej det tycker inte jag heller!!!!!!
Tanden är död (tja, det är ju båda iofs), den kommer att bli mer och mer blå.

"Ingenting att göra"

JO! Fortfarande finns alternativet, dra ut och sätt in nya!!!!!!


De skulle skicka alla papper till min tandläkare... Så fan heller, JAG ska ha papperna! Ingen annan! För de ska försäkringsbolaget ha av mig.


De såg väldigt paffa ut när jag berättade vad jag tyckte om allt och om deras bemötande och allt annat jag kräkte av mig. Ännu paffare blev dom när jag sa att jag Vägrade betala och sen helt enkelt bara gick. Förmodligen (nähä) får jag en räkning hemskickad som är skyhög, men den tänker jag då rakt inte betala. Här får försäkringsbolaget gå in och hjälpa mig - i slutändan är det ju ändå de som ska betala ut den summan till mig sen.


Imorgon förmiddag är jag ledig och då ska försäkringsbolaget få ett samtal från mig...nu får det fan vara nog!!!!!


Tro inte detta är slut nu.

Igår ramlade ca 1/3 del av tanden ut, den han rotfyllde igår.
Bra jobbat herr tandläkare!!!

 
 
Ingen bild

Therese

14 maj 2009 09:17

*skickar lite energi och mod för telefonsamtalet*

 
Lina

Lina

14 maj 2009 10:33

Det är fördjävligt, att det får gå till så här. Önskar jag kunde hjälpa dig.

http://urfokus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards