Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Bra tips, någon?

Av Jenny - 16 maj 2009 08:22

Jag börjar bli mäkta irriterad på min dator. Den stängs ner den känner för det lite då och då... Någon som vet varför? :S

 
 
Ingen bild

Therese

16 maj 2009 08:40

Överhettad? (tvärdör den?)

 
Ingen bild

Jenny

16 maj 2009 08:54

Japp, den bara tvärdör....MYCKET irriterande!
Kul nr man sitter och skriver något långt, viktigt, eller gör något annat och så mitt i allt...POFF. Stendöd.

GAH!

 
Ingen bild

Ylva

16 maj 2009 09:13

Jag gissar på överhettad. Du har ingen liten bodsfläkt du kan använda som nödlösning? Det gjorde vi, öppnade upp den och körde med bordsfläkt.

 
Ingen bild

Lina

16 maj 2009 10:44

Du har en bärbar, precis som jag, och jag kan säga rätt säkert att det är överhettning.

DAMMSUG, dra dammsugaren ordentligt över urblåset vid fläktarna.

 
Ingen bild

Jenny

16 maj 2009 11:21

tack tack för alla tips! ska föröka mig på det här...*visslar*

 
Ingen bild

`Therese

16 maj 2009 18:58

Hur har det gått?

 
Ingen bild

Therese

17 maj 2009 07:47

hojta till om det inte var överhettad den var, M jobbar ju med sånt där ;)

 
Ingen bild

Jenny

17 maj 2009 07:53

Den var lite *host* dammig och funkade riktigt bra!
Men på kvällen så sa den upp sig igen..

Jag blir galen och jag har verkligen INTE råd med en ny dator! Finns ju för 4-5000 men de pengarna har jag inte *gråter floder*

 
Annelie

Annelie

18 maj 2009 16:40

Så där var min med och tyvärr gav den upp helt efter ett tag. Om du har någon kunnig i bekantskapskretsen och denna kanske kan få tag på en begagnad fläkt så de om ett byte. I mitt fall var det alltså fläkten som till slut pajjade och en ny fläkt är lika dyr som en helt ny dator :(.

**
Känner dig tyvärr inte irl så jag kan inte hjälpa dig med din andra önskan men vill passa på att skicka ett stort LYCKA TILL åt ditt håll i varje fall.

http://jossejossan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards