Alla inlägg under oktober 2008

Av Jenny - 4 oktober 2008 20:32

Ja, jag har ju en av skånes bästa häxvänner...;)

TACK för all hjälp!


Och så passar jag på och ger dig den största kramen någonsin!


@}->--

Av Jenny - 4 oktober 2008 18:29

Jag avancerar!


1½ låda har jag packat nu.
Men va fan, jag hittade en intressant bok!
Vips hade det gått några timmar och jag skulle åka till stallet...
Så nu sitter jag här, med lådor uppslängda överallt, verkligen överallt...ska försöka ta en bild - snacka om röra. Att det sen inte är något i dom, det...eh. Ja.

Nu är jag hungrig.
Men!
Jag glömde köpa mat.
Glömde fylla på färdigmat-förrådet idag. Bravo!

Kan ju inte diska :S.
Däremot kom jag ihåg att köpa tvättmedel haha.


Nu skulle jag behöva en liten slav......


Någon som har en över?
Nej tänkte väl det, ni vill inte dela med er!
Snåla jävlar.


;)


Jag kämpar verkligen stenhårt för att skriva flest meningslösa blogginlägg känns det som...

Men snart blir det lite allvar igen.

Jag ska bara läsa klart i den intressanta boken...

Av Jenny - 4 oktober 2008 13:37

Eftersom jag ska flytta så tvättar jag, tvättar lite till och sen tvättar jag ännu mer.

Hade köpt nytt tvättmedel...bara för att liksom...


Gissa vad.


Det är borta från tvättstugan.

Ska man skratta eller gråta?
Jag ger fan upp.
Vad ska de med det till liksom?

Av Jenny - 4 oktober 2008 12:51

Ja attans, det har hänt er också va?

Att man råkar trycka på fel tangent.


Helt plötsligt har man liksom...skickat mail, helt fel?


OJ vad det kan få oanade konsekvenser.





 :O



Oops.


Hoppas jag inte lyckas. det vore inte bra.


Nu ska jag...eh. Packa. För det har jag ju inte sagt i en vecka nu.

Av Jenny - 4 oktober 2008 11:57

Snart släpper jag bomben.


För En.

Vill ni veta vem?


Ja det skulle ni allt vilja veta va?



Av Jenny - 3 oktober 2008 11:38

Det fick jag i för nån timme sen.
Sprang iväg till stallet, mockade och slängde ut hästarna i hagen.

Sen var det dags för läkarbesök.
Hon var INTE glad på mig.
Har ju varit utan bandage...
Igår kväll lyckades jag slänga in fingret i kylskåpet.
Det gjorde ont kan jag lova. Mycket ont.

Så.
Ja.
Nu har jag inte bandage bara över fingrarna, utan hela j*la handen.

"HÅLL DIG STILL!"


Eh.


Röntgen nästa vecka...ser inte så ljust ut.
Ser inte fram emot den här Malmötrippen.
Fan.
Jag vill verkligen inte ha gips.

Carola; Ja jag ska packa idag, lovar ;).

Iaf en låda...


Skulle för en stund sen plocka ihop lite saker jag har ute. Inte mycket, men lite småsaker. 
Minsann...då upptäcker jag att hv och grannen har SLÄNGT alla mina saker.

Kollade mätaren igår. Snacka om att bli lurad.
Jag har visst gjort av med 1200 kwh på 1,5 VECKA.

Skulle inte tro det!


Fan vad jag längtar efter att komma härifrån.

Men det är lite nervöst med flytt...

Av Jenny - 2 oktober 2008 20:45

Det är just nu den vanligaste frasen.


Mie och Carola tjatar...


Inte så lite heller!
Men det är bra.
Jag typ...glömmer (?) att jag ska flytta.


Imorgon MÅSTE jag dit!
Hyran betalas direkt.
Men han sa att det verkligen inte var någon panik.
Eh. Jo, mitt samvete har panik.........


Borde verkligen packa.
Just nu har jag inget bandage på fingrarna (som de hotar med att göra större, eftersom jag inte håller det still och iaf Försöker låta bli och göra saker. Råkade yppa att jag verkat häst...), så det är rätt svårt med lådor. Iaf just nu,  jag tänker mig inte för direkt. Jag bara...ja, lyfter något, sen skriker jag. Stackars katten som jag lyfte innan höll på och dö när jag skrek.

Trött på smärstillande dagarna igenom.
Magen är nite lycklig den heller.
Mina två veckor med maxdos har gått förbi. Men jag klarar mig fan inte utan.
Mkt irriterande!


På ett sätt är det ändå ganska skönt att slippa (dock ofrivilligt iofs).
Fasen vad händerna tar stryk. Spritas ordentligt vid varje byte...men ändå, känns inte vidare fräscht.

Nåja, bara några veckor kvar nu.

Spindelhelvete!!!!


Nej...packa var det.
Kanske.
Lovade Mie att få ihop två lådor idag...vilket är ingenting.
Men...jag orkar inte.
Trött.
Slutkörd.
Inte bara fysiskt...


Jag är kass just nu.
På många olika sätt.

:(

Av Jenny - 2 oktober 2008 16:44

Jag känner mig levande.
Nästan en andlig upplevelse, att världen är vacker!
Ända sen jag började säga ja till livet istället för att säga nej.
Och istället för att isolera mig så har jag känt mig ovanligt levande.

Livet är inte farligt.
Det är en lek, en process. Och jag utvecklas hela tiden.
Jag har så många projekt och äventyr att se fram emot.
Så många spännande upplevelser jag inte upplevt än.

Borde packa.
Men istället har jag skrivit femton sidor till.
Ja, jag är besatt.


När dåliga dagar kommer ska jag försöka minnas känslan av att livet är värdefullt.  


Men sen finns det händelser som drar ner en i skiten igen.
Kanske där jag hör hemma. Eller ja, det är ju inte jag som ger den domen...


Ovido - Quiz & Flashcards