Direktlänk till inlägg 7 december 2008

??

Av Jenny - 7 december 2008 12:25

Ser ingen?
Hör ingen?
Märks inget?


Eller är det så pass enkelt att folk helt enkelt är blinda?


Jag tycker att jag är ganska tydlig.


Jävligt tydlig faktiskt.

Vad är det för fel på folk?


Ja jag gråter idag också


Det har jag gjort ganska mycket sista tiden!

Men detta i min ensamhet. Tydligen.

Så länge ingen frågar mig hur jag mår, tänker jag inte bry mig om andra heller. Fy fan för människor.


Denna julen kan dra åt helvete.
I år också.
Tänker inte ta emot en enda julklapp, inte tänker jag ge några heller.
Precis som vanligt. Det också.

Det är nu uppenbart att det är så som jag har fått höra hela mitt liv.

Jag är osynlig.


Så. Nu har jag kräkt av mig.
För idag.

 
 
Ingen bild

Therese

7 december 2008 21:19

Osynlig? Det är du inte alls, inte ett dugg!

 
Ingen bild

Mie

8 december 2008 19:42

Håller med och instämmer i mycket av det du skrivit...

Jag är också osynlig...
Sträcker upp min osynliga hand och vinkar lite försiktigt till omvärlden..
Men ingen ser nu heller..

 
Ingen bild

Mie

8 december 2008 19:43

Instämmer..
Ingen ser mig heller...

 
Ingen bild

M-L

9 december 2008 16:31

Har försökt nå dig en längre tid, dock utan resultat. Vill att du ska veta att jag bryr mig, utan någon baktanke.
Kram/M-L

 
Ingen bild

Prosit

11 december 2008 08:47

*kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards