Direktlänk till inlägg 1 december 2008

Saknad...minnen...

Av Jenny - 1 december 2008 11:51

Älgen...vår älg.

Det var svårt att hålla tårarna borta när jag satt på bussen på väg hem från stallet idag.
Mina vackra hästar...det är hemskt så lika de kan bete sig ibland...


De två fjånarna som finns i min ägo nu får mig tårögd ganska ofta.

3-åringen fick torka tårar idag. När han ställde upp sig utanför stallet i morse fick jag en glimt av min ena gamla...

Inte blev det bättre av att när jag slog upp datorn och fick en länk skickad till mig... Jag brukar inte vilja binda händelser och speciella låtar till varandra, men just den jag fick skickad var samma som spelades på radion när jag precis kommit innanför dörren när busen precis avlivats. Ja, det var länk till just den låten jag fick...
Det blev bara för mycket. Jag bara gråter och gråter :'(.


Lilleman är hemskt lik som pappa...det är många gånger man hoppar till, för att sen inse att nej, det är inte vackra herrn som står bredvid en.


Det som skulle bli en bra dag blev en, väldigt ledsen dag.

 
 
Ingen bild

Mie

1 december 2008 13:13

*kramar om *

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards