Direktlänk till inlägg 2 december 2008

Dödlig Fångst

Av Jenny - 2 december 2008 22:05

Jag hade gått och lagt mig, på gränsen till att ha somnat.

Då kommer jag av någon anledning på att det är tisdag...klockan är 20.58
Varför jag piggnade till har jag ingen aning om.

Sen slog det mig.

Jag har Dicovery igen...


Och minsann, Dödlig Fångst börjar ju vid 22!!!!!!!


Så nu sitter jag och glor på krabbfiske :D.
Detta har varit efterlängtat!


Jag har inte haft kanalen på snart ett år, så hur fasen jag kom ihåg detta kan jag inte svara på. Men jag blev lite lycklig ;P

 
 
Prosit

Prosit

3 december 2008 11:47

Har det börjat en ny säsong??!!! Jag är helt såld på krabbfiskarna!!!!

http://www.zannasfoto.se

 
Ingen bild

Jenny

3 december 2008 12:39

JA! Lyckan är total!! :D

 
Ingen bild

Therese

3 december 2008 22:08

Krabbfiske? :S haha

 
Ingen bild

Prosit

4 december 2008 10:02

Det är skitspännande! Man får följa några båtar ute på Berings hav, Alaska... KALLT!!! Det är stormar, skador, vågor höga som hus, allt möjligt!!

 
Ingen bild

Prosit

5 december 2008 08:16

Tittade på nätet nu, och det är den gamla säsongen som jag redan sett :( Den nya, säsong 5 börjar i april, de håller på o spelar in den. Båtarna är ute o fiskar as we speak :)

 
Mona

Mona

10 december 2008 16:09

Sambon är oxå helt galen i den serien. Hopplös att få kontakt med när dom går på tv:n.

http://winterfrost.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards