Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Jenny - 3 januari 2009 18:03

Pust. Kort får det bli.


Äntligen hemma i alla fall!

Borta bra men hemma bäst...med stort B.


Med mig hem hade jag två katter...

Lilla Grå hämtades i morse. Han är gudasöt!

Men kan man kalla en katt så? Han var grå när han föddes så därav namnet, nu är han svart med grå underpäls ;). Har ingen bra fantasi...


Han har redan varit uppe i granen och vänt (den åker ner imorgon).

Stod på soffbordet och skulle hoppa över till soffan. Planen gick inte som planerat och han mellanlandade ofrivilligt på golvet haha.
Zizzo tycker han är hur mysig som helst! Springer omkring och pratar högljutt, vill bara mysa. Men det är inte lika ömsesidigt. Lilla Grå tycker det är läskigt när han kommer nära och fräser och reser ragg...eller ja, typ 10 strån extra på ryggen och svansen växer till hela 1½ cm typ. Hemskt farlig.


Frysen är full med mat, så jag ska slippa gå och handla (min trappa är dödens...tar lång tid att gå upp och ner med tanke på hur jag mår nu). Snäll mamma som lagat en massa till mig.


Nu ska jag nog försöka få ihop något som kan likna en årskrönika...det har ju alla andra gjort :D.


Imorgon ska jag äntligen få träffa hästarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD vad jag längtar!!!!!!

Pappa var inom stallet på vägen hem och dumpade av en massa foder, så han kliade lite mular från oss allihop som har hästabstinens.

Surt som fan, fodret jag ville ha fanns inte. Vissa sorter i alla fall *morr*.

Nåja...löser sig!


Laga mat och skriva mer var det ja.

Ovido - Quiz & Flashcards