Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Jenny - 18 januari 2009 17:56

Det råkar vara så här att zizzo, min söta katt, gör allt för lite godis. Och då menar jag verkligen ALLT!


Burken (nej nej, det kan inte vara vilket godis som helst!) står alltid på soffbordet, dag som natt (trots att jag har lite dåliga erfarenheter när ett styck zizzo och ett styck väldigt mycket större hund vid namn texas i somras tog ner denna och delade när jag inte var hemma...oj vad oskyliga de såg ut när jag kom hem...hrmpf).


I förmiddags när jag kommit hem från stallet så la jag inte märke till något speciellt.
Satt där med mitt kaffe i godan ro och surfade, när zizzo helt plötsligt kom gåendes med locket i munnen (!). Jag tittade mycket förvånat på honom..."det är slut". Jo tack jag ser det! Jo, men, han ville ju faktiskt ha. Kommenterade att den faktiskt nästan var helt ny - inser han hur mycket godis han fått i sig?? Nä, gjorde han inte.

"Kan du köpa?"

Hm. Regnet vräker ner så, nej.


Men jag lovade att göra det imorgon!


Hur bortskämd är han egentligen? Fast det är iofs alla mina djur...

Ovido - Quiz & Flashcards