Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Jenny - 24 januari 2009 10:38

Ibland undrar man.
Vänner, vilka är de?

Är det de som säger att de är ens vän?

De som man öppnat upp sig för. Fullständigt. De som man berättat sin livshistoria för.

Ett telefonsamtal i morse vände upp och ner på min värld.
Min första tanke kanske stämde trots allt.
Men jag vet inte.

Ingen vet.


 Jag är just nu bara tom.
Totalt.
Vill knappt tänka.

Jag är besviken.
Det är ett svek som förstör mer än vad inblandade parter ens kan tänka sig.


Stämmer det?
Snälla säg att jag har fel!


 

Måste bara för andra gången idag, säga att jag ångrar att jag raderade de första årens inlägg, från när jag började blogga.
Får ta tag i det igen... Personligt, javisst. Men det är nog bra för mig att göra det igen.

Av Jenny - 24 januari 2009 05:38

Eller ja, det kan man ju iofs diskutera.
Vid tre slog jag upp de två blå och insåg att nähä - jag fick inte sova en hel natt idag heller :(.

Har sedan dess roat mig med att kolla på CSI på datorn i sängen med sällskap med två katter.


Igår var det halv storm. Fy helsike vilket väder! Att ta i hästarna var på liv och död, gamle herrn var helt hysterisk och jag är glad över att jag hade det jääättelånga grimskaftet... De hade nerverna på hela högen, förutom min lilla Pondus - han var lugn som tusan. Vilket han inte brukar vara när det blåser...


Har funderat en massa, både igår och idag.
Ett längre inlägg om detta blir det under dagen, för tidigt för att klottra ner det i skrift just nu finns inte i min värld.

Så. Kaffet snarat uppdrucket och det är dags att bege sig till stallet.
Hästarna åker ut, men de åker in tidigt igen förmodligen, det spöregnar ute och blåsten ska bli ännu värre idag. Så det blir en massa hö inne idag - det blir de glada för de små liven. Om det inte slutar redna innan jag åker dvs, för är det ok väder får de allt stå ute *mohaha*.


Förresten!

Är det fler än jag som följer allt kring Gömda och Liza Marklund?

Hoppa in på fb, där vi andra diskuterar hej vilt (man får tycka vad man vill om det forumet, men folket där inne är fanimej helt otroliga!). Massor med smaskig info och mycket ny info som inte kommit fram tidigare.

Man kan ju säga som så, att ett par författare ligger lite risigt till.
Hm. Blir nog en tråd om det också lite senare...

Ovido - Quiz & Flashcards