Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Jenny - 27 januari 2009 07:02

Det är jag det..

Jag städade igår, massor - så här rent har det nog Aldrig varit här tidigare, int ens när jag flyttade in :).

Sen var det stallet, och mockning...men då det försvunnit lite saker så var det inte normal mockning om man säger så.. Det tog livet av ryggen.
Har ont på båda sidorna igen, vänster som var helt ok tidiare och bara höger som krånglade.


Tog en stund att komma upp ur sängen kan man ju säga, direkt ut till köket och hällde i mig medicin så det sprutar ur öronen. Apoteket nästa idag, så fort de öppnar (hur jag nu ska kunna ta mig ner dit?). Tror jag ska be om hjälp idag, de kan ju en hel del mer än en annan kan man lugnt påstå. Kanske finns någon annan rolig kombination, finns ju en hel drös med nya mediciner.
Men. Sen är det ju faktiskt så, att jag Bör verkligen inte ta mer mediciner.
Jag har gått på maxdos av alla i 1½ månad nu. INTE bra! Resten av kroppen mår inte bra av det, framförallt inte levern........


Osteopaten ser det inte så ljust ut med.

Så..vad gör jag nu?


Jag kan inte ha det så här!

:'(


Sov i natt i alla fall, det är bättre än inget.

Av Jenny - 27 januari 2009 07:02

...verkar det som om  jag hade rätt...

Ovido - Quiz & Flashcards