Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Jenny - 15 januari 2009 10:35

Igår slutade min telefon funka.
Panik!

Detta innebar att jag bara hann med EN av alla saker jag var tvungen att göra igår.

 Den funkade på förmiddagen...så jag fattar ingenting...


Står bara "Söker nät" och "begränsad tjänst".
Huh?

Satte sim-kortet i en annan (gaaaammal...) telefon och där stod det att sim-kortet var inaktivt. Jag fattar ingenting?????? Såg att det såg lite, euhm, bränt (?) ut på baksidan av simkortet, kan det vara det tro?


Jag har ett abonnemang till...men var den telefonen är...bra fråga!!


Mailat supporten på glocalnet, kan ju inte ringa dit...men där har de visst högre belastning än vanligt, så det kan dröja med svar. Kul! mailade igår em...

Gillar inte det här.

Alls!



Ovido - Quiz & Flashcards