Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Jenny - 30 januari 2009 12:52

Jag har lite dålig humor...

http://se.youtube.com/watch?v=ty4xMqytBx8
Av Jenny - 30 januari 2009 09:03

Ibland blir jag bara så trött.


Zizzo kom springandes nerför trappan när jag kom hem från stallet, okej, något stämmer inte. Efter honom kommer lillskiten i 190 knyck...vilket han vid detta laget borde veta att NEJ - det slutar inte bra. Med andra ord slog han sig när han halvvägs ner gjorde världens vurpa, idag också. Min trappa är brant!


Korkad kisse.


Väl uppe så gallskrek båda två efter mat - NU - direkt!!
Snälla rara, får jag ta mig uppför trappan kanske? Knappt det gick med två lurvtussar i vägen. Fram med käk, de åt lite och sen var det full rulle. Hur mycket energi kan en kattunge ha? Jag blir trött bara av att titta på honom. I tio minuter kämpade han för att försöka få upp ena garderobsdörren, jobbigt som tusan eftersom strykbrädan stod i vägen. efter en del suckande och beklagande så gav han upp. Då började han springa. Sen sprang han, och sprang...sprang...sprang... Zizzo flydde upp i fönstret.

Lillskiten springer fortfarande...


*dricker kaffe*

Ovido - Quiz & Flashcards