Alla inlägg den 16 januari 2009

Hm

Av Jenny - 16 januari 2009 13:48

Sanningen är ju lögn och en lögn kan inte berättas utan att vara en... hur var det nu? Är sanningen sann? Är "sann" en sann lögn eller halvsann sanning?



*funderar*

Av Jenny - 16 januari 2009 11:46

Kom hem i morse och var på riktigt bra humör!

Trött, men inte som vanligt.

Sen kom smällen.
Nu blir det soffan resten av dagen...och kanske nån kass film om jag orkar fixa det...dvd´n står ju hela 2 meter bort...


Jag som hade planerat att åka till stallet igen och tömköra.
Superfint väder! (men svinkallt)


Jag hade tänkt storstäda.

Jag hade tänkt göra det...och det...och det...


:(


Nu är jag lite...ja...ynklig.

Dagens tanke går till Lina!

Av Jenny - 16 januari 2009 05:17

Inatt fick jag sova ända tills tre. Sensation!

Skulle någon vänlig själ vilja berätta för mig varför jag vaknar så förbannat tidigt på morgnarna??
Hästarna tycker inte det är roligt, för de kommer ut redan halv sju. Svart.
Precis som det är när jag går därifrån...suck.


Nåja. Inte mycket att göra åt.


Imorgon ska jag låta alla hästarna få jobba lite! :D


Gårdagen var...tja...intressant?


:)

Ovido - Quiz & Flashcards