Alla inlägg den 21 januari 2009

?

Av Jenny - 21 januari 2009 17:09

Jag förstår inte.


Varför?


*frågande*

Av Jenny - 21 januari 2009 09:06

Ja ni läste rätt - jag fick sovmorgon idag! Jag vaknade inte förräns halv fyra! Imponerande!


Eller inte.


Lillskiten, katten alltså, gav mig världens asgarv igår. Zizzo hade tröttnat så han tänkte ge den lille stryk, så...lillskiten kom på att aha - om jag hoppar upp på dammsugaren (ja, jag började städa igår *wow*) så kommer han inte åt mig! Problemet var väl att sladden var i. Och ovanpå dammsugaren finns, precis, startknappen. Jag har Aldrig sett en katt springa så fort i hela mitt liv!

Dock skrattade jag inte lika mycket när han gjorde likadant i natt.
Är rätt sur över att jag inte tänkte på att dra ur sladden...(mitt städryck tog slut mao).


Busskortet funkade inte helt otippat inte idag heller.
Jag blev lite sur... Inte på busschauffören såklart, utan bemötandet när jag för en stund sen ÄNNU en gång försökte få ett nytt kort.


Till slut fick jag iaf mitt kort.
Men trevliga, det var vi inte någon av oss kan jag lova.

Ovido - Quiz & Flashcards