Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Mina katter...

Av Jenny - 30 januari 2009 09:03

Ibland blir jag bara så trött.


Zizzo kom springandes nerför trappan när jag kom hem från stallet, okej, något stämmer inte. Efter honom kommer lillskiten i 190 knyck...vilket han vid detta laget borde veta att NEJ - det slutar inte bra. Med andra ord slog han sig när han halvvägs ner gjorde världens vurpa, idag också. Min trappa är brant!


Korkad kisse.


Väl uppe så gallskrek båda två efter mat - NU - direkt!!
Snälla rara, får jag ta mig uppför trappan kanske? Knappt det gick med två lurvtussar i vägen. Fram med käk, de åt lite och sen var det full rulle. Hur mycket energi kan en kattunge ha? Jag blir trött bara av att titta på honom. I tio minuter kämpade han för att försöka få upp ena garderobsdörren, jobbigt som tusan eftersom strykbrädan stod i vägen. efter en del suckande och beklagande så gav han upp. Då började han springa. Sen sprang han, och sprang...sprang...sprang... Zizzo flydde upp i fönstret.

Lillskiten springer fortfarande...


*dricker kaffe*

 
 
Ingen bild

Mie

30 januari 2009 11:47

Men alltså... Den lille fan borde ju ge sig någon gång??
Eller är det så att vissa individer fortsätter att skada sig själva i jakten på den totala uppmärksamheten?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards