Alla inlägg under december 2008

Av Jenny - 6 december 2008 18:11

Jag har luskat reda på ett nytt (förmodligen) gaska lätt sätt att sluta röka på.
Har kommit fram till att jag inte fixar det på annat sätt just nu, är lite för stressad...men jag Måste verkligen sluta.

Så.

Måndag.


Pust.

Av Jenny - 6 december 2008 09:08

Sitter med gråten i halsen. Nästan, ögonen är lite fuktiga...


Vackraste vackraste Timpa.

:'(

Av Jenny - 5 december 2008 13:01

Två av hästarna vägrade gå ut i hagen idag.

Med lite övertalning gick det till slut... 
EN hage är ganska ok, men börjar bli upptrampad - vid grindarna är det dock lervälling så det står härliga till. De andra är liknande med sjöar efter nattens regn.
För det har ju regnat fruktansvärt mycket sista dagarna.
Det har liksom, tagit, stopp?


Ridbanan.
Den vågar man inte ens titta på utan att man får drunkningskänslor.

Det är värre än illa nu.


Jag måste ha ridhuskort. Innan jag blir galen.

Men...för vilka pengar då?

Av Jenny - 4 december 2008 12:55

Massor :'(

Av Jenny - 4 december 2008 11:26

Jag blir skitsne på människor som säger en sak och gör en annan.


Nu får det fan räcka.

Av Jenny - 2 december 2008 22:05

Jag hade gått och lagt mig, på gränsen till att ha somnat.

Då kommer jag av någon anledning på att det är tisdag...klockan är 20.58
Varför jag piggnade till har jag ingen aning om.

Sen slog det mig.

Jag har Dicovery igen...


Och minsann, Dödlig Fångst börjar ju vid 22!!!!!!!


Så nu sitter jag och glor på krabbfiske :D.
Detta har varit efterlängtat!


Jag har inte haft kanalen på snart ett år, så hur fasen jag kom ihåg detta kan jag inte svara på. Men jag blev lite lycklig ;P

Av Jenny - 1 december 2008 14:20

...de har varit rejält tuffa.

Glad på utsidan innebär inte per automatik att insidan är densamma.

Jag är ett klassiskt exempel på det.


Jag har inte sagt det.
Men trodde det skulle märkas ändå.
Jag mår skit. Och har gjort en ganska lång tid.

Alldeles för lång tid.


Vet inte riktigt vad jag ska göra...
Jag skriker och skriker, men utan något resultat.

Det är liksom tvärstopp på den fronten...


Vet ni hur det känns? Med den där riktiga ensamheten?
Nu menar jag inte ensam, utan ensam.
Den känslan är inte trevlig. Alls.

Sova, det är nyttigt. Sägs det.
Själv sover jag riktigt illa.
Funkade ganska bra ett tag, sen gick det utför igen.

Inte så otippat i och för sig, det hade nog många räknat med.


Lite för mycket tankar...

Kanske.
Alternativt är jag som många säger.

Ingen hade blivit direkt förvånad.

Av Jenny - 1 december 2008 14:19

Den som säger att tid är pengar underskattar värdet av sin tid.

Ovido - Quiz & Flashcards