Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Jenny - 2 juli 2008 00:20

Själv är jag berikad med ett par Riktigt riktigt bra vänner.
Antar att jag förtjänat dessa :).


Sen finns det en liten pärla, som jag idag vill skriva lite extra om...

Nästa vecka, då är det dags! Förkylning eller inte, skit samma.
Prata skit, minnen, nuet. Det kommer att bli mycket skratt, men jag tror även att lite tårar kommer att falla. Men vad gör det, känslor är bra! Oavsett vilken :)

Sen är det en fyrbening där som behöver träffa Jennyhänder ;).

ML, vet ju att du läser här, och jag säger sm tidigare - du förtjänar en stjärna på himlen. Du är en stor inspirationskälla för mig! TACK för att du finns!


Imorgon kommer min lillebror hit med sin flickvän! Jag är gråtfärdig som jag längtar!
Hinner vi, så åker vi in till Malmö och hälsar på lite snabbt ;). Har en bokning på em ("titta på häst") som lätt kan hoppas över, helknäppa...fick fruktansvärt negativa känslor av honom (hans fru som ska rida, kan knappt svenska..hur bra kommer det att gå liksom?).


I övrigt blir det bad! de där två är mer badgalna än jag *skrattar*.
Detta har de väntat på, länge!

Nu borde jag sova...men jävla piller, de hjäper ju inte längre :'(.
Är livrädd för att försova mig imorgon...så jag har sagt till alla parter, plus pappa sm går upp kl 5, att ringa och väcka mig...strängt tillsagda att ringa på NYA mobilen - den andra vaknar jag inte av!


Nu ska jag ta katten till sängen, kanske kan jag slumra till en liten stund i alla fall...


Visst fan. Jag har slut på böcker. Vilket gör mig galen! Jag KAN inte vara utan böcker!! Vad fan gör man??

Men jag har inte råd att beställa nya just nu...inte många kronor kvar...

500:- på kontot och har inte ens köpt nytt månadskort till bussen än...det här är inte lovande alls om jag ska vara ärlig.... Hoppas på att kunna dra in lite svarta pengar nu (neej jag vet, det är inte lagligt), så jag klarar av det... En jävla tur att frysen är full med mat! Men det finns ju ändå saker, färskvaror, jag måste köpa då och då... Usch. Gillar inte det här. Hade jag haft 1000:- kvar hade jag klarat mig GALANT denna månaden!

Ovido - Quiz & Flashcards