Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Jenny - 4 juli 2008 23:57

En av det som diagnostiserades idag.

Han började gräva...sen grävde han lite till...jag storgrät, vågade inte säga något. Knep. Höll emot. Nej, jag KAN inte!


http://www.emdr.se/

Tanken är att jag ska behandlas med hjälp av detta.

Samtidigt som utredning gällande adhd (bland annat) ska utredas.


Mina mediciner ska bort, helt och hållet.
Nya ska sättas in, vilka jag idag fick besked på är Många!
Mot sömn, mycket neuroleptika - samt något som ingen provat på mig de sista 7 åren. SSRI. Men det har jag inte så stora förhoppningar om...


Berättade idag helt ärligt om hur mycket jag överdoserar de andra medicinerna, samt hur mycket jag egentligen får ta. Han fick stora ögon och sa att DET är inte bra! Förväntade mig mycket skäll, men det blev tvärtom. Min tolleransnivå är större än stor - så det är helt ok att ta det, bara jag tar det lugnt.


Han frågade hur mycket jag hade hemma och hur mycket jag ´kan plocka   ut´, samt hur länge en förpackning räcker.

Har ett halvt paket kvar, 2 veckor mellan varje uttag och en förpackning gäller några dagar. Hans kommnentar var "då har du i alla fall ine så mycket att du kan ta en överdos". Sant... Så ibland finns det bra saker med allt som händer och sker! Men visst, stoppa i mig båda paketen på en gång ÄR mkt tänkpart i vissa lägen.'


Jag ska läggas in en eller två veckor i höst.

Avgiftning...

Av Jenny - 4 juli 2008 14:43

Psykologen.

Tufft.

Åt helvete.

Av Jenny - 4 juli 2008 00:10

Just nu måste jag fokusera, göra listor på allt som måste göras.

Nytt nederlag idag från psyk och FK. Jag mår skit, och måste då ha listor för vad jag ska göra utan att bli apatisk...får då ingwt gjort.



* Psyk kl 13 

Frågade om harvning av ridbana, men nej de visste inget Vilket innebär att jag måste få bort mååånga hundra kg från det ställe där det blir djupt och tungt för hästarna. Tack och lov inte flera! Men det blir MÅNGA och tuffa omgångar. Och väldigt många kilo................


* Mocka hästarnas hagar, har inte kunnat avmaska hästarna i onsdags som planerat......

* Ta bort allt ensilage som ligger och skräpar utanför *suck*, städa stallet.


* Träna två hästar.

   Eventuellt tre, om jag hinner. 4 borde vara det bästa!



 


Ovido - Quiz & Flashcards