Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Jenny - 5 juli 2008 20:45

Intressant rubrik va?


Till saken hör att jag inte har orkat köpa nytt diskmedel på två dagar, men idag så...ja...blir rätt mkt disk liksom.
Kom hem från stallet, började fylla upp med vatten...plopp!


Jag har en nybadad mobiltelefon.
Kan inte få tag i en själ. Kul!


Håll tummarna för att den lever...vågar inte sätta igång den förräns imorgon igen...

I övrigt kan helstekta grisar slänga sig i väggen, kör på helstekt Jenny istället.
Helvete vad jag har bränt mig idag! Rekommenderas inte att stå och skyffla sand på ridbanan när det är 30 grader varmt ute...om någon skulle vara lika korkad som jag och tro at det är ok menar jag...


Men men.
Strunt i det.


Min telefooon!!!!!

Av Jenny - 5 juli 2008 04:27

Fan vad jag avskyr att vakna vid fyyra...lönlöst.

Ovido - Quiz & Flashcards