Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Jenny - 20 juli 2008 20:14

Ja, och trött är jag dessutom!

Kunde inte somna igår, så det blev senare än planerat...
Vaknade gjorde jag dock självmant strax innan sju, med huvudvärken från helvetet. förmodligen en kombinatin av att jag somnade på soffan (igen) och att kaffedrickandet igår var minimalt.

Dagen bröjade lysande. Eller inte.
Regnvädret från helvetet...jag var genomvåt när jag kom fram till stallet.
Konstaterade snabbt efter att ha sett hästarnas blick när jag öppnade dörren ut - att nej, det var inte riktigt läge att släppa ut just då. Så de fick sitt morgonhö inne...lagom till det var slut så sken solen igen. Ut med hästarna! Sen öppnade himlen sig igen. Sen blev det sol, sen regnade det....sen fick jag besök i stallet och solen sken resten av dagen - och gör ännu.
Men det blåser som s*tan...


Nej. Nu är jag bara trött.

Ovido - Quiz & Flashcards