Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

Tredje Världskriget

Av Jenny - 31 juli 2008 19:52

Det bryter ut snart, så då behöver vi inte bekymra oss över att det kommer att ske någonstans ute i världen.


Någon är skyldig mig en massa pengar, som jag blivit lovad att få redan i början av veckan. Ett krav från mig, då en räkning AKUT skulle vara betald i måndags. Men nejdå..
Detta innebär att min ena häst fr o m nu är oförsäkrad. INTE roligt!

En snäll någon blev fly förbannad idag, som även betalar den ikväll...får se om  försäkringsbolaget accepterar det, men det är inte troligt i nuläget då det var en påminnelse (hade missat den första räkningen, vilket jag skäms som fan för). Denna någon kommer att berätta för den andra om att framöver är det h*n som kommer att få alla räkningar på eventuella veterinärräkningar. SAMT fakturan för besiktning mm som något annat försäkringsbolag kommer att kräva om jag ringer.

Jag är inte arg längre, jag är bara ledsen.

Tyvärr kommer både jag och denna andra någon att få titta oss i himlen efter pengarna... Varför skulle de pengarna komma fram, när de andra enorma summorna inte gjort det liksom. Tyvärr har jag inte några av denna någons saker här, sist det var så här började jag nämligen sälja. Det var inte populärt kan jag lova! Men inte fan bryr jag mig, får jag inte mina pengar så fixar jag det på såna sätt. Och JA, det är ok att kalla mig elak.


Kära ML, nu förstod jag än en gång vad du menade. TACK.

 
 
Ingen bild

Lina

1 augusti 2008 08:15

Fasen Jenny, du skulle sagt till i måndags, jag hade gärna betalt räkningen åt dig på stört.

Blä, pengar suger, folk som lånar pengar utan att betala tillbaka suger ännumer.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 30 augusti 2010 11:46

Av en slump hamnade jag här igen, skulle ha tag i en sak...och ser att jag ha ju en hel del människor som fortfarande ramlar in här. Trots att jag inte skrivit på...länge?   Jag har en ny blogg sen lång tid tillbaka, välkomna dit istället!   ...

Av Jenny - 17 september 2009 20:45

Jag har en ny blogg sen en tid tillbaka och jag trivs ypperligt där. Dock fick jag för mig att logga in här idag, var läääänge sen sist...vips upptäckte jag förnyelser. Bland annat att man kan kolla ip-nummer på kommentarer.   Så nu vet jag, ve...

Av Jenny - 9 juni 2009 13:35

Och den lär väl spridas på ett eller annat sätt antar jag. Annars får ni intresserade fråga. ...

Av Jenny - 9 juni 2009 11:32

Funderar på att lägga ner bloggen.

Av Jenny - 7 juni 2009 10:49

Jisses, fan med prylar jag har...   Letade efter skruvar och spikar innan, jag visste att jag hade det någonstans. Frågar Carola..."eh, i en låda i hörnan". Jo men tjena vad mycket hjälp jag fick där! Pah. Gissa hur många lådor jag har i hörnorna? Me...

Ovido - Quiz & Flashcards